46 Avsnitt

  1. #46: Rodrigo Graviz - Share of search i fokus

    Publicerades: 2022-03-25
  2. #45: Clara Roslunds 4 K:n - Ett fantastiskt avsnitt om Tillväxtstrategier

    Publicerades: 2022-03-04
  3. #44: Det inte Tobias Hedström vet om mediamätning...

    Publicerades: 2022-02-11
  4. #43: Möt John Kjellquist från Syno - Specialist på att koppla ihop persondata snabbt och effektivt!

    Publicerades: 2022-01-14
  5. #42: Sofia Rådström - UX eller varför användaren är en livsviktig del i utvecklandet

    Publicerades: 2021-12-17
  6. #41: Elbilar och mässor - extra laddat avsnitt med Gunnar Dackevall!

    Publicerades: 2021-12-03
  7. #40: Vill du bli en "LinkedIn Rockstar"? Robert Lindberg på Premedia berättar hur man gör!

    Publicerades: 2021-11-05
  8. #39: Efter ett år av insikter, hur har det gått? Inspireras ånyo av Anna Widler från VAKN - Insikt och utveckling i en ask!

    Publicerades: 2021-10-22
  9. #38: Bredda ditt digitala perspektiv tillsammans med Jannike Tillå från Internetstiftelsen

    Publicerades: 2021-10-08
  10. #37: Fönster mot TV-världen med Magnus Anshelm från MMS

    Publicerades: 2021-09-24
  11. #36: På rätt sida gränsen! Axel Tandberg reder ut begreppen kring både etiska och legala aspekter på marknadsundersökningar och marknadsföring.

    Publicerades: 2021-09-10
  12. #35: Med örat mot rälsen! Mats Söderberg från Feedbacklab guidar oss till effektivt arbete med feedback och CX

    Publicerades: 2021-08-27
  13. #34: Stick ut hakan! Hans Fältros från MOPS kommunikation berättar hur och varför

    Publicerades: 2021-08-13
  14. #33: Regeringskris och upptakt till valåret 2022. Vad passar bättre då än finbesök av Charlotte Stenbäck från Novus, Sveriges mest kända opinionsinstitut?

    Publicerades: 2021-07-02
  15. #32: Content marketing innebär både strategi och innehåll. Lär dig hur det funkar! Martin Östling från Web Guide Partner guidar.

    Publicerades: 2021-06-18
  16. #32: Datainsamling - nu, då och i framtiden. Andreas Nilsson från Norstat guidar.

    Publicerades: 2021-06-04
  17. #31: Specialavsnitt: Magnus och Rikard svarar på lyssnarfrågor och avslöjar kommande aktiviteter!

    Publicerades: 2021-05-21
  18. #30: Butiken är en del i mediemixen - Peter Scherr från Popup Agency guidar oss mot framtidens retail

    Publicerades: 2021-05-07
  19. #29: Mixed Methods - lösningen på framtidens insiktsarbete? Martin Düring från Antrop guidar oss genom både fördelarna och utmaningarna.

    Publicerades: 2021-04-23
  20. #28: User Research - mycket mer än bara användbarhetstester. Lisa Trumstedt från Readly ger oss hela bilden.

    Publicerades: 2021-04-09

1 / 3

Häng med på guidad tur – i sällskap av en ny gäst varje avsnitt pratar Magnus och Rikard om marknadsföring, marknadsundersökningar, analys och försäljning. Nytt avsnitt varannan fredag. Häng med! Eller inte. Gör som du vill :)

Visit the podcast's native language site