Datadrivet
En podcast av Joni Lindgren & Jasmin Yaya
57 Avsnitt
-
“Product Death Cycle är inget som man vill hamna i”
Publicerades: 2021-03-18 -
“Så växte Heja till över 130 000 kunder med bara 13 anställda” – Andreas Quensel, Growth Product Manager på Heja
Publicerades: 2021-03-11 -
Polestars viktigaste mål är att förbättra kundupplevelsen – Fredrik Sterner Cederlöf, Head of Global Customer Insight & Analytics, Polestar
Publicerades: 2021-03-04 -
Next Feature Fallacy
Publicerades: 2021-02-25 -
"Att jobba datadrivet och att kunna prioritera är det viktigaste jag gör" – Emelie Ardby på Readly
Publicerades: 2021-02-18 -
Process: Ta fram idéer & prioritera dem
Publicerades: 2021-02-10 -
Fem frågor att ställa till användarna – Adam Hjort på Loop54
Publicerades: 2021-02-03 -
Vad gör en digital analytiker?
Publicerades: 2021-01-26 -
Roller i analysteam på TV4 C More – David Jurelius
Publicerades: 2021-01-19 -
David Jurelius: "Nuförtiden kan vi inte få ett snabbt svar från Google Analytics"
Publicerades: 2021-01-12 -
Vad är NPS?
Publicerades: 2021-01-05 -
Vad är ett Churnflöde?
Publicerades: 2020-12-22 -
Vad är Churn?
Publicerades: 2020-12-22 -
Aktiv och passiv churn | Miniavsnitt
Publicerades: 2020-12-22 -
Hur ska vi rekrytera till ett growth-team?
Publicerades: 2020-12-15 -
Vad är Growth?
Publicerades: 2020-12-08 -
Vad är Datadrivet?
Publicerades: 2020-12-01
Allt om datadriven produktutveckling, experiment och product-led growth med Joni Lindgren och Jasmin Yaya på scilla.studio.