57 Avsnitt

  1. Amanda AI: Från idé till tillväxt – Torkel Öhman, CTO på Amanda AI

    Publicerades: 2022-11-01
  2. How to Bring User Feedback into Product Development – Maria Petrova, VP of Product at Supermetrics

    Publicerades: 2022-10-25
  3. Så kan du validera dina idéer snabbt och billigt – Tom Airaksinen, Product Owner, PE Accounting

    Publicerades: 2022-10-18
  4. App Store Optimization med Jimmy Hagelfors på Brick

    Publicerades: 2022-10-11
  5. Dumpa din roadmap!

    Publicerades: 2022-10-04
  6. Så växer du med Product-led Growth

    Publicerades: 2022-09-27
  7. 6 steg för att omsätta data till actions – Johan Johansson från Carat

    Publicerades: 2022-06-28
  8. Snabbare Product Discovery utan kod – Isa Cederberg, Birds Relations

    Publicerades: 2022-06-21
  9. HUR teamet jobbar med experiment är lika viktigt som VAD teamet testar

    Publicerades: 2022-06-14
  10. Ett år sedan sist – allt vi har lärt oss

    Publicerades: 2022-06-08
  11. Så har Dreams lyckats sprida insikter till hela organisationen — Intervju med Kathleen Asjes, Head of Research & Insights på Dreams

    Publicerades: 2021-06-30
  12. Eatit: "Vi har lärt oss att det viktiga är att fokusera på användarnas problem, inte sälj eller investeringar" — Theresia Silander, VD och grundare på Eatit

    Publicerades: 2021-06-15
  13. Kalla det inte för growth-team

    Publicerades: 2021-06-01
  14. Roller i experiment-team

    Publicerades: 2021-05-27
  15. När Joni fick en WOW-upplevelse av data

    Publicerades: 2021-05-19
  16. Så kommer du igång med experiment

    Publicerades: 2021-05-11
  17. Du förlorar 80% av varje spenderad marknadsföringskrona inom 7 dagar

    Publicerades: 2021-04-28
  18. “Customer Health Score är vårt effektiva verktyg för att nå retention” –Alexandra MacRae, Head of Marketing och Customer Experience på Avinode Group

    Publicerades: 2021-04-16
  19. “6 frågor som användare behöver svar på för att konvertera” – Seif Fendukly, Product Manager på Storytel

    Publicerades: 2021-04-09
  20. “Datadrivet är inte en ny tågvagn som bara kopplas på andra initiativ. Alla behöver hoppa på det tåget” – Zarko Lindkvist, Head of Growth på Valtech

    Publicerades: 2021-04-01

2 / 3

Allt om datadriven produktutveckling, experiment och product-led growth med Joni Lindgren och Jasmin Yaya på scilla.studio.

Visit the podcast's native language site