Social by default
En podcast av Social by default
Kategorier:
167 Avsnitt
-
87. Instagram. Rykten, sanningar och best practices
Publicerades: 2018-02-11 -
86. Facebook ändrar algoritmen. Förstå, förändra eller försvinn.
Publicerades: 2018-01-28 -
85. Backlash, användarfokus, Instagram och annonserna. Social By Default spanar på 2018.
Publicerades: 2018-01-14 -
84. Make social great again - Social by default möter Social video
Publicerades: 2017-12-10 -
83. IND17, X, 280, 360* - om saker som påverkar sociala medier
Publicerades: 2017-11-19 -
82. Kraften hos sociala medier: i svenskens vardag och i #metoo
Publicerades: 2017-10-29 -
81. Mät SMART – en fullt optimerad intervju om mätning
Publicerades: 2017-10-15 -
80. You had me at hello - Intervju med Joakim Jardenberg
Publicerades: 2017-09-28 -
79. Att arbeta med sociala medier och kollektiv kärlek. Intervju med Skånetrafiken.
Publicerades: 2017-09-11 -
78. Greenwashing och jakten på att stå för något - om realtid och syftesdriven kommunikation
Publicerades: 2017-08-27 -
77. Ett nytt annorlunda Social by default
Publicerades: 2017-08-14 -
76. Algoritmernas automatisering och avsaknaden av mänskliga möten
Publicerades: 2017-06-25 -
75. Photographer: Unknown - om att använda andras bilder i sociala medier
Publicerades: 2017-06-18 -
74. Reklam i sociala medier – vi borde göra det bättre
Publicerades: 2017-06-11 -
73 Nästa hållplats sociala medier - intervju med Västtrafiks sociala mediered Pernilla Wellrath
Publicerades: 2017-06-04 -
72. Myndigheter, troll och blocklistor. Om offentliga utmaningar i sociala medier
Publicerades: 2017-05-21 -
71. Instagram spökar för Snapchat - vem vinner fajten om Stories-formatet?
Publicerades: 2017-05-14 -
70. Kundresan, influencern och sanningen – konsten att göra rätt val hela vägen.
Publicerades: 2017-05-07 -
69. Under huden på sociala mediet för professionella. Intervju med Oscar Rydman på LinkedIn
Publicerades: 2017-05-01 -
68. Sociala medier i terror och kärlek
Publicerades: 2017-04-17
Social by default är en podd om sociala medier som drivs av Sarah Larsson Bernhardt och Deeped Niclas Strandh. De tillhör några av Sveriges mest välrenommerade experter på sociala medier och har arbetat professionellt med sociala medier sen 2009.