315 Avsnitt

  1. 34. Pelle Pettersson - Grundare Omniarch: Fysisk handel för direct-to-consumer varumärken

    Publicerades: 2021-05-28
  2. 33. Amanda McKee - VD Inika Superfoods: Så säkerställer du proof of concept innan lansering av ett nytt varumärke

    Publicerades: 2021-05-21
  3. 32. Staffan Mörndal - Partner på Verdane: Hur fungerar riskkapital & vad driver framgång inom D2C och e-handel

    Publicerades: 2021-05-14
  4. 31. Urban Lindstedt - Handelns historia: Så har Sveriges handel utvecklats sedan 1600-talet, vad innebär handel idag, och vad vi kan förvänta oss av framtidens handel

    Publicerades: 2021-05-11
  5. 30. Pontus Krusing - Grundare av Nudient: Nästa miljardbolag inom mobilskal och accessoarer

    Publicerades: 2021-05-07
  6. 29. Business Case: Så tar du en produkt från den fysisk handeln in i den digitala världen

    Publicerades: 2021-05-04
  7. 28. Robin Stenman - Tourn´s VD & grundare: Influencers makt i samhället & receptet för det perfekta D2C brandet

    Publicerades: 2021-04-30
  8. 27. Martina Sahl - Tändsticksentreprenören som innoverar bortglömda produktkategorier med sitt Eldstickan

    Publicerades: 2021-04-23
  9. 26. Johannes Hansen - Personlig utveckling för entreprenörer: Så blir du smartare än dina känslor

    Publicerades: 2021-04-20
  10. 25. Mikael Christensson - Managementkonsulten som blev D2C entreprenör

    Publicerades: 2021-04-16
  11. 24. Gustaf Ollas - ICANIWILL

    Publicerades: 2021-04-09
  12. 23. Jarno Vanhatapio - NA-KD´s grundare: Influencer marketing, riskkapital, ledarskap, och att skala det oskalbara

    Publicerades: 2021-04-02
  13. 22. Svante Gabrán - Från 3 till 105 MSEK på 24 månader: Nycklarna bakom Xlash´s succé av snabb och lönsam tillväxt

    Publicerades: 2021-03-26
  14. 21. Susanne Holmsäter - Nordenchef på Shopify: IT-trender och möjligheter inom direct-to-consumer e-handel

    Publicerades: 2021-03-19
  15. 20. Rasmus Johansson - Djerf Avenue´s grundare om att få 130K följare & 20 MSEK omsättning efter 12 månader utan betald marknadsföring

    Publicerades: 2021-03-12
  16. 19. Cecilia Ortmark Söder - Livsstilsentreprenören som omsätter över 40 MSEK med sitt GLOWiD

    Publicerades: 2021-03-05
  17. 18. Bonusavsnitt: Fedja Porobic - Lyssnarfrågor med en growth hacker

    Publicerades: 2021-03-02
  18. 17. Josefine Abrahamsson - Sveriges yngsta börs VD: Att bygga D2C varumärken med influencers

    Publicerades: 2021-02-26
  19. 16. Rickard Bröms - Data VS magkänsla: Vässla´s grundare om branding, PR, och hur man bygger ett starkt varumärke

    Publicerades: 2021-02-19
  20. 15. Emma Lythell - Liveshopping med Bambuser: Vad är liveshopping, hur lyckas man med det, och hur kommer liveshopping att utvecklas framöver

    Publicerades: 2021-02-12

15 / 16

Framtidens E-Handel är podcasten där Björn Påhlman Spenger träffar de mest intressanta personerna, entreprenörerna, och specialisterna inom retail och ehandel.Med syftet att inspirera, utveckla och utbilda fler till att skapa framgångsrika affärsidéer, får vi i podden höra om gästernas inspirerande resor, med djupa insikter om hur man bygger något framgångsrikt i dagens retail klimat. Du får höra värdefulla tips och råd, blandat med underhållning och spännande historier, i en avslappnad miljö.Björn är entreprenör och investerare inom retail. Han startade sin första e-handel vid 15 års ålder, är medgrundare till e-handelsbolaget Confident Living, och driver idag Fashion Tech Group som äger varumärkena MIKUTA och CEST NORMAL. Björn har också varit rådgivare till några av Sveriges mest framstående företag och varumärken.Nya avsnitt kommer varje vecka på fredagar kl. 06:00. Glöm inte att prenumerera!En podcast av: Björn Påhlman SpengerLänkar: Hemsida | Följ på YouTube | Följ på LinkedInSökord: D2C, direct-to-consumer, retail, ehandel, handel, entreprenörskap, entreprenör, entreprenörer, inspiration, jobb, dagens industri, ehandelspoddenSupport till showen http://supporter.acast.com/framtidens-e-handel. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Visit the podcast's native language site