315 Avsnitt

  1. 74. Oliver Edholm - Grundare Depict.ai: Konkreta tillämpningar av AI inom e-handel

    Publicerades: 2022-02-08
  2. 73. Magnus Lundin - Grundare Heep: Lärdomar från 10+ års entreprenörskap, D2C tips, och om det hemliga projektet att konsolidera D2C

    Publicerades: 2022-02-04
  3. 72. Ola Gejervall - Varumärkesexpert: Kundvärde, positionering och varumärke för e-handel

    Publicerades: 2022-01-28
  4. 71. Annica Rantala - VD Stronger: Så skalade Stronger från 45 MSEK till nästan 400 MSEK på tre år

    Publicerades: 2022-01-21
  5. 70. Philip Isberg - Lärdomarna av att starta hundratals brands: Data, speed & automation

    Publicerades: 2022-01-14
  6. 69. Jesper Cronsioe - När det digitala möter det fysiska

    Publicerades: 2022-01-07
  7. 68. Nyårsspecial - Influencers & sociala medier med journalisterna Julia Lundin & Yasmine Winberg

    Publicerades: 2021-12-31
  8. 67. Martin Wettergren - Hur kan vi förbättra kundens köpupplevelse?

    Publicerades: 2021-12-24
  9. 66. Petra Tungården - Grundare Adoore: Vikten av content, framtidens influencer marketing, och att tacka nej till investerare

    Publicerades: 2021-12-17
  10. 65. Christian Goossens - Grundare C'est Normal & Fashion Tech Group: Från influencer-baserade varumärken till D2C accelerator

    Publicerades: 2021-12-10
  11. 64. Rickard Lyko - Grundare Lyko: Att skala från 0 till 2 miljarder

    Publicerades: 2021-12-03
  12. 63. Martin Jensen - VD Centra: Marknadsplatser VS multi-brand butiker VS direct-to-consumer varumärken

    Publicerades: 2021-11-26
  13. 62. Jonas Breding - GM Northern Europe PayPal: Framtidens e-handel

    Publicerades: 2021-11-19
  14. 61. Lovisa Hahn - Grundare Under Your Skin: "Jag har gråtit på jobbet i tre år", Black Week och purpose

    Publicerades: 2021-11-12
  15. 60. Christopher Slim - VD Nicoya: Investeraren som bytte ut trygghet mot passion och entreprenörskap

    Publicerades: 2021-11-05
  16. 59. Susanne Holmström - VD NetOnNet: Ledarskap, kultur & innovation inom e-handel

    Publicerades: 2021-10-29
  17. 58. Joakim von Oldenskiöld - Grundare Prime Penguin: Framtidens e-handelslogistik

    Publicerades: 2021-10-22
  18. 57. Josefine Abrahamsson & Moon-Suck Song: Det perfekta D2C brandet

    Publicerades: 2021-10-15
  19. 56. Filip Gustavsson - Så säljer du för 100 MSEK på Amazon, och därför kommer Amazon att vinna även i Sverige

    Publicerades: 2021-10-08
  20. 55. Henrik Göthberg - Grundare Dairdux: Konkurrenskraft genom AI & data

    Publicerades: 2021-10-01

13 / 16

Framtidens E-Handel är podcasten där Björn Påhlman Spenger träffar de mest intressanta personerna, entreprenörerna, och specialisterna inom retail och ehandel.Med syftet att inspirera, utveckla och utbilda fler till att skapa framgångsrika affärsidéer, får vi i podden höra om gästernas inspirerande resor, med djupa insikter om hur man bygger något framgångsrikt i dagens retail klimat. Du får höra värdefulla tips och råd, blandat med underhållning och spännande historier, i en avslappnad miljö.Björn är entreprenör och investerare inom retail. Han startade sin första e-handel vid 15 års ålder, är medgrundare till e-handelsbolaget Confident Living, och driver idag Fashion Tech Group som äger varumärkena MIKUTA och CEST NORMAL. Björn har också varit rådgivare till några av Sveriges mest framstående företag och varumärken.Nya avsnitt kommer varje vecka på fredagar kl. 06:00. Glöm inte att prenumerera!En podcast av: Björn Påhlman SpengerLänkar: Hemsida | Följ på YouTube | Följ på LinkedInSökord: D2C, direct-to-consumer, retail, ehandel, handel, entreprenörskap, entreprenör, entreprenörer, inspiration, jobb, dagens industri, ehandelspoddenSupport till showen http://supporter.acast.com/framtidens-e-handel. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Visit the podcast's native language site