Tisdag 20 juli 2021
Radio Sweden på lätt svenska - En podcast av Sveriges Radio

Ny lag gör det svårare för flyktingar att stanna. | Polisen kvar i Flemingsberg efter skott som skadade barn. | Gamla kan ses och fika igen. Programledare Jenny Pejler.
Radio Sweden på lätt svenska - En podcast av Sveriges Radio
Ny lag gör det svårare för flyktingar att stanna. | Polisen kvar i Flemingsberg efter skott som skadade barn. | Gamla kan ses och fika igen. Programledare Jenny Pejler.