Onsdag 29 juni 2022

Radio Sweden på lätt svenska - En podcast av Sveriges Radio

Turkiet säger ja till Sverige i Nato. Turkiet säger också ja till Finland. De tre länderna har skrivit ett avtal. | Ingen strejk idag för piloterna på SAS. Förhandlingen fortsätter i tre dagar. | Stor publik när Sveriges fotbollsdamer vann mot Brasilien. Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radio Play. Med Ingrid Forsberg och Jenny Pejler.

Visit the podcast's native language site