Måndag 4 juli 2022

Radio Sweden på lätt svenska - En podcast av Sveriges Radio

Två svenskar bland de skadade i Köpenhamn. En man sköt mot folk i ett köpcentrum. | Piloter på SAS strejkar och flyg ställs in. Det är många passagerare som drabbas. | Nu har Almedalsveckan börjat. Almedalsveckan handlar om politik. Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radio Play. Med Nina Muossa och Jenny Pejler.

Visit the podcast's native language site