#79 Innan och före, hägring, fägring och jullov
Livet på lätt svenska - En podcast av Sara Lövestam och Isabelle Stromberg
Kategorier:
Sista avsnittet för säsongen! Vad betyder orden i några julsånger? När använder man "innan" och "före"? Var Erik Wellander en bra man? Och ... tio minuter filosofi. Finns det människor om hundra år? Kommer de att lyssna på den här podden? Vad ska man göra för att alla ska komma ihåg att man levde? (Vi har två helt olika idéer.)
